خنده ی خیالی























♥عاشق دیوونه♥

صدایی می شنوم

صدای خنده است

صدایی که خیلی وقت است نشنیده ام

از روز رفتنت

انگار مرده ام

خنده به لبانم نیامده است

فراموش شده ام

خیال است

صدای خنده نیست

که میتواند باشد

هیچ کس

تنهایم...تنها...

تو می دانستی نباشی

هیچ چیز نیستم

ولی رفتی

رفتی و مرا نابود کردی

صدای خنده قطع نشده است

کیست؟

خنده است

خنده ی خیالی... 



نظرات شما عزیزان:

مهسا پیشی
ساعت4:18---27 خرداد 1391
عزیزم لینکت کردم تو فوق العاده ای...

آی آدم ها
ساعت19:30---2 فروردين 1391
خیلی قشنگ بود
راستی سال نو مبارک
امید دارم که سال خوبی خواهید داشت


مریم
ساعت10:32---29 اسفند 1390
خیلی نایس بودپاسخ:لینکیدمت گلم

گفت و گو
ساعت22:37---27 اسفند 1390
سلام عزیزم وبلاگ زیبایی داری
به منم یه سری بزن
من لینکت کردم تو هم منو بلینک خانمی
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 20:20 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com